Profilkorrigering mulig? |
Post Reply |
Author | |
RaA
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 november 2004 at 21:47 |
Hei, det er kongen av Oman, hvordan får jeg endret på feil i profile? mvh Ragnar |
|
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og jeg som trodde det var gøy å være konge...............
|
|
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH Jon Oskar Grefsrud [http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg"> |
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Ragnar! Jeg kunne heller ikke skjønne hvorfor du skulle rote deg bort i Oman! Velkommen hjem igjen! MVH Tom |
|
RaA
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Tom! Ja det var slitsomt å være konge i Oman - hvor er nå det forresten? Ellers går det fremover med banen på loftet her. Hvordan går det med "point to point og circle-banen" din? På skøy kunne vi kanskje kalle den Pointed Circle RR? mvh Ragnar Edited by RaA |
|
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det ser ut til å være full fart på feilsøkingen på RJB.
|
|
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH Jon Oskar Grefsrud [http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg"> |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Om du formodentlig ikke har fått det til ennå så kan du gå inn på innstillinger (oppe mot høyre 2 linje ovenfra, 2 knapp fra høyre) Så kan du velge "endre profil". Der finner du et valg for hjemsted. Edited by Dag Cato |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |