søker etter Flesichmann N-skala |
Post Reply |
Author | |
terjej
Veteran Joined: 01 oktober 2013 Location: norge Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 desember 2015 at 22:39 |
Hei !
Er på utkikk etter litt pent brukt Fleischmann N-skala materiell, bl.a elektriske penser, skinner og signaler. Evt. noen mindre lok og vogner. Mvh terjej |
|
HJM.models
Veteran Joined: 16 august 2015 Status: Offline Points: 576 |
Post Options
Thanks(0)
|
På nederlandske er det 4588 forsjellige annonser i N-skala. Mer enn e-bay tror jeg. De fleste skjønner engelsk. I nederland er utvalget i N-skala kolossalt. Tror N-skala er mer populært i Nederland enn Tyskland. Det er egne butikker som lever av å bare selge N-skala. Klikk på denne linken, og husk at hvis du ikke skjønner det nederlandske språket eller noen ord så bruk Google translate. Da skal alt gå greit. Klikk på denne linken:
|
|
HJM.models
|
|
HJM.models
Veteran Joined: 16 august 2015 Status: Offline Points: 576 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og det er MYE billigere på Marktplaats som jeg henviser til enn e-bay. Min O-skala BR218 i grei stand betalte jeg 59 euro for. På e-bay har jeg sett tilsvarende til over 200 euro. Et defekt BR216 gikk for bare 8 euro mindre enn det fine mitt som er fullt funksjonellt. Jeg bare detaljerer det ekstra. Det samme gjelder N-skala. Feks en BR55 i N får man fint for 60-70 euro. Jeg hadde N-skala før.
|
|
HJM.models
|
|
hutsi
Viderekommen Joined: 25 november 2008 Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
har noe mail lshuseby@online.no
|
|
ulfr
Nykommer Joined: 10 mars 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, jeg har en del Fleischmann Piccolo skinner, penser o.l. som jeg kan selge. Kontakt meg gjerne på 92226777
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |