Mitt lille Ålesund i salongbordet |
Post Reply |
Author | |
Jan-M.
Viderekommen Joined: 22 oktober 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 november 2009 at 21:10 |
Da har jeg lagt inn et par bilder av modellhusa fra Ålesund som jeg bruker i salongbordet mitt.
|
|
JMO
|
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette var interessante bilder som jeg gjerne skulle ha sett i større format! Har du mulighet til å vise oss dem i en større størrelse?
Bygningene er flotte - hører gjerne mer om dem også!
|
|
baywatch4ever
Viderekommen Joined: 11 mai 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 65 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stilig! Håper det blir mulig å følge byggingen av saloongbord-layout"en!?
|
|
LarsBB
Nykommer Joined: 27 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fantastisk kult med annleg i salongbord,håper på bilder fremover!
|
|
Jan-M.
Viderekommen Joined: 22 oktober 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei. Husa er laget av gullsmed Mjelva i Ålesund. Han har egen nettside søk på http://www.mjelva.no/ De er helstøpt i et plastmateriale. Fikk ett ikke salgbart hus, for å prøve å få lys i husa Da jeg forsøkte å hule det ut, så luktet det glassfiber. Har gitt opp tanken på å få lys i husa, da sjangsen for å lage hull i gjennom veggen er for stor. Med dagens led, og fiberoptikk, så er det fullt mulig å få lys i vindua. Siste tilskudd på husa er Ålesund kirke. Skalaen på husa varierer fra 1:200 til 1:300, Men det vises ikke i et sånt anlegg. Kirken er 1:300 Legger med ett bilde, blir det bra så kan jeg legge inn fler siden. Er kommet litt lenger enn det bilda viser, men det skal jeg komme tilbake til senere
|
|
JMO
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |