MJ-børsen |
Post Reply |
Author | |||
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 desember 2005 at 14:29 |
||
Etter ansiktsløftingen i helga, har "børsen" problemer med å komme opp med noe matnytting. Det vil si at alle innleggene der er tomme, uten annen tekst enn overskriften Jeg ser det kommer opp noe tekst (føste gang) jeg går inn - uten at jeg kan angi den her nå Er dette noe som bare skjer på min PC, eller ...? |
|||
Bjørn Egil
|
|||
admin
Administratorgruppen Joined: 30 oktober 2004 Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dette skjer nok på de fleste pc"er - dette er en feil, takk for at du gjør oppmerksom på den. Dette skal selvsagt undersøkes så raskt som mulig. Beklager uleilighet feilen eventuelt medfører. Beskjed om når det er ordnet, kommer i denne tråden. Lars Gjertsen, admin |
|||
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Sett en annen farge en hvit på teksten, så blir den synlig med en gang.
Ellers er det bare å markere den usynlige teksten Bjørn Egil, så kommer den frem. Mvh Heine |
|||
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Får denne feilmeldingen når jeg prøver å registrere meg på børsen: Microsoft JET Database Engine error "80040e07" Syntax error in date in query expression "#05.12.2005 15:57:33#". /bruktmarked/reg.asp, line 98 Noen som kan hjelpe? Hilsen JanT |
|||
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
O.k., Heine, det var ikke akkurat måten å gjøre det på, det er bare det at en får bare ett forsøk (dersom en ikke restarter hele sulamitten) Så her er "min" versjon, av en eller annen grunn med en annen linjeanvisning enn Jan T"s Microsoft JET Database Engine error "80040e07" Syntax error in date in query expression "#05.12.2005 18:49:54#". /bruktmarked/default.asp, line 106 |
|||
Bjørn Egil
|
|||
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hmm... De feilmeldingene har ikke jeg sett noe til. La bare merke til
at teksten i annonsene hadde samme farge som bakgrunnen (hvit).
Mvh Heine |
|||
admin
Post Options
Thanks(0)
|
||
Problemet skal være fikset nå. Gi beskjed hvis feil vedvarer. LKG |
|||
b e pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
||
Jo takk, nå ser selv jeg teksten ...! Men ikke desto mindre dukker den selsamme databasefeilmeldingen opp hver gang jeg i et nytt browservindu åpner mj-børsen, alstå på kategorisida. Men det er kanskje bare her hos meg ... ? |
|||
Bjørn Egil
|
|||
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
... og jeg får fortsatt ikke registrert meg . Hilsen JanT |
|||
admin
Post Options
Thanks(0)
|
||
Da tar vi et ettersyn igjen imorgen. |
|||
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Forøkte å registrere meg, men det gikk ikke.
Feilmelding:
|
|||
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH Jon Oskar Grefsrud [http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg"> |
|||
b e pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
||
.. og "min" feilmelding ved registreringforsøket er den samme bortsett fra siste linje som lyder
/bruktmarked/logon.asp, line 41 Så vil blir i alle fall ikke satt i samme "bås" ... |
|||
Bjørn Egil
|
|||
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Jeg har kikket på dette nå, og tror jeg har funnet feilen. Kan dere teste igjen?
Morten Pelle Korsmo Nettgruppen MJF |
|||
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|||
JanT
Post Options
Thanks(0)
|
||
Nå virker det Hilsen |
|||
b e pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
||
Enig med JanT!
|
|||
Bjørn Egil
|
|||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |