Arnold Krokodille Digital |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 juni 2015 at 10:16 |
Jeg tenkte å spare til Arnold Krokodille og gjøre den ( vel de, for jeg skal ha både brun og grønn) og sende inn for å gjøre dem digitale. Er de gode lok og greie å gjøre digitale med 126 kjøretrinn?
Edited by Helgejohan3 - 17 juni 2015 at 10:16 |
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tenkte å spare til en sånn til meg selg. Dette er en Arnold N-skala krokodille. Er det plass til digitaldekoder i den?
|
|
Per Hilton
Veteran Joined: 29 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 135 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, men det må lages plass. Det blir nok ikke billig å få noen til å gjøre dette for deg, særlig ikke om du skal ha styrbart lys. http://www.1zu160.net/digital/einbaubsp/arn-sbb-krokodil-be6-8.php |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg får bare spare lenge da. Digitaldekoder skal inn uannsett
|
|
RuneH
Veteran Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg mener å huske at Trix har hatt Krokodillen ferdig digitalisert.
|
|
Mvh
Rune H |
|
erakt
Medlem i MJF Joined: 13 mars 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 108 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stemmer Minitrix har også hatt den ferdig digital. Arnold har også hatt en digital version, men det var det idag utdaterte systemmet Arnold Digital. Har en Arnold krokdille selv og tror ikke den er av de letteste å bygge om selv om det sikkert er mulig. Den er ganske trang.
Her er en oversikt over Krokodillene i N: http://www.spurweite-n.de/ncontent/ndb/ndb-searchresult.asp?Sel_Bezeichnung_VString=6%2F8&Sel_Hersteller_FString=&Sel_ArtikelNr_VString=&Sel_Baureihe_VString=&Sel_Produktdatum_VString=&Sel_KatQuelle_FString=&Sel_MitBild_Bool=&Sel_Digitalschnittstelle_FString=&Sel_Mixed_Full=krokodil&Sel_Epoche_FString=&Sel_Gesellschaft_FString=SBB&Sel_Gattung1_FString=Lok&Sel_Gattung2_FString=Elektro&DispCount=25&Sel_ORDERBY=Bezeichnung&B1=Suche+starten |
|
T A Eråk
"Det er bedre å være nesten forsinket enn nesten i rute" |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
N-sportsarenaer.nl gjør det for 35euro i arbeid pluss 33€ for dekoder. Ikke dyrt. Jeg fikk nettopp svar.
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg mente N-spoorstore.nl
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
35€ for attpåtil frese plass etc for dekoder, det er billig, ikke sant og det var med kontrolerete lys. Ikke dårlig service på N-spoorstore...
Det skulle vært Norge... Menjeg bor i Nederland. Edited by Helgejohan3 - 18 juni 2015 at 21:32 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |