Egen butikk som bare forhandler N-skala. |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 juni 2015 at 02:05 |
Her er en egen N-skala butikk. De selger utelukkende bare N-skala og da kan du tenke deg utvalget. Det utvalget er mye større enn i Norge for N-skala er utrolig populært i Nederland. Du kan velge engelsk språk også ved å klikke på engelsk flagg, og de sender til mange land. Her er linken: http://www.n-spoorstore.nl/
|
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg bor i Nederland så jeg snakker nedelandsk men for dere som ikke gjør det - ikke gi opp men bruk google translate på denne siden og mange ord er internasjonale feks Roco, Fleischmann, Noch, , Veissmann, Faller etc...
Jeg fikk bare litt av siden på engelsk så jeg.
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Skal du digitalesere et lok så koster det 60 euro med arbeid inkludert. Og prisene er lave sammenlignet med Norge.
|
|
RuneH
Veteran Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her er link til en tysk MJ-butikk som har spesialisert seg på N-skala: www.dm-toys.de
Butikken anbefales på det varmeste. |
|
Mvh
Rune H |
|
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lippe også bra utvalg i N og konkurransedyktige priser. De bruker dessuten en speditører som ikke tar gebyr for fortollingen. Jeg har aldri betalt mer enn momsen når jeg henter pakkene fra dem.
Edited by bkv1 - 11 juni 2015 at 23:25 |
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |