Skratchbygging er gøy.Jeg bygger flyplass på banen |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 juni 2015 at 22:34 |
Jeg bygger en småflyplass på banen og da er ikke utvalget stort. Nå skratchbygger jeg en Douglas DC3 i papp i skala 1:160. Det er overhode ikke vanskelig å se hvilken flymodell det er. Etter det skal jeg skratchbygge en hangar og kontrolltårn.
Men si meg en ting. Forklar meg grundig hvordan jeg kan legge opp et bilde ifra en webside. Da kan dere se.
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
I redigeringsskjemaet: klikk på det lille ikonet med tre på, nr. 8 fra venstre øverst. Der kan du enten laste opp et nytt bilde fra din PC. Klikk da på "Bla gjennom". Eller hvis bildet allerede er publisert på Internett fra før og du har nettadressen til bildet, da er det et felt for det øverst til høyre som allerede har forhåndsutfylt "http://". Lim inn nettadressen der, men pass på at du ikke dobler "http://" (eller "https"). Det er lett å gjøre, så jeg synes skjemaet her burde endres til at feltet var helt tomt.
|
|
Svein S
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Når du som i ditt tilfelle, Helge, allerede har lastet opp bildene på hjemmesiden din, er det enklest bare å skrive det slik rett i inlegget i stedet for å gå via menyen:
Du må bare høyreklikke på bildet på hjemmesiden din og kopiere bildeadressen. Så limer du den inn mellom img-tag'ene. |
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Artig fly. :) Fint at du får til å vise bilder. Flystripa burde vel vært sparklet i skjøten hvis det da ikke er moduler som skal kunne demonteres. ;-)
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Det er borret 60 hull langs flystripa som det skal være dioder i for at flyet skal se rullebanen om natten også. Det blir ca 60 på den andre siden også, og røde dioder i hver ende. Mulig jeg legger blå lys for taxing ut til stripa.
Edited by Helgejohan3 - 13 juni 2015 at 00:01 |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Nå er flytårnet ferdig bortsett fra at elektrisk lys ikke er lagt inn enda. Edited by Helgejohan3 - 13 juni 2015 at 00:19 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |