Flere sporplaner lages hver dag. Nå er de gratis |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ingen fare... forsøker bare gi deg noen råd med på veien til å få noe du vil trives med og som kan brukes på en fornuftig måte. Det må jo være trist å bruke så mange penger på et lass med sporveksler når utnyttelsen av dem blir så liten tenkte jeg, og siden det ikke er lenge siden du skrev at du hadde gått over til Faller Car system fordi det var så mye rimeligere å holde på med så er det og litt overraskende at du tegner sporplaner med så vilkårlig plasserte sporveksler. Du får legge ut noen bilder etter hvert som arbeidet med anlegget dit går fremover
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Åh, ja faller car system, ja. Det er riktig at jeg gjorde det fordi det var billig, men hovedgrunnen var at jeg ikke hadde noe plass til en modelljernbane jeg kunne bli fornøyd med. I mellomtiden har jeg kjøpt med hus i Nederland, og nå har jeg eget rom for togene, og i Nederland er n-skala veldig populært så det vil også si mye på bruktmarkedet. Jeg kjøper derfor brukte skinner og lok og betaler 7,5 euro for en pens. Nye koster de ca 24euro. Jeg betalte 10euro for brukte krysspenser men nye koster de 50 euro.
|
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå er det andre gang jeg tegner for en kunde og begge ble fornøyd. (hvis jeg kan kalle det kunder når det er gratis, da) Da tegner jeg etter beskrivelase og ønsker.
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Du får legge ut noen bilder etter hvert som arbeidet med anlegget dit går fremover [/QUOTE]
Ja, jeg vet ikk hvordan jeg legger opp det men jeg har laget en webside med bildet av sporplan og nåværede status med foto av banen.
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg lager en tråd til.
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |