Digitalstyringen virker ikke |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 mai 2015 at 19:56 |
Jeg kjøpte en ny digitalstyring fra Roco og jeg lagrer min digitale BR80 på adresse 3 og skrir på rattet på Locomaus - og ingenting skjer. Jeg trodde det var dekoderen og jeg byttet den men fortsatt det samme.
Hva nå?????
|
|
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du kan jo ta med loket og digitalstyringen til en MJ-butikk og høre om de kan fikse problemet om du betaler med noen av de falske sedlene som du ikke lenger får selge på finn.no... (For utenforstående, se denne tråden: http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=9172) |
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da jeg fikk vite at sedlene var ulovelige å selge så sluttet jeg med en gang. Dessuten syntes jeg din kommentar om det er upassende.
Ja, jeg kjøpte, vel pappa kjøpte, en trix mobile station 2 til meg. Flunka ny siden jeg ikke har garanti på den jeg har kjøpt.
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Dessuten bor jeg 130 mil fra norge og nederlandsken min er ikke så sterk enda.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |