Reis på kryss og tvers i USA på mitt anlegg |
Post Reply |
Author | ||
Helge Myhre
Viderekommen Joined: 01 juni 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 oktober 2008 at 17:38 |
|
ko PÅ bildet over kan man se monumenter eller ting som kjennetegner en stat i USA. (banen er under bygging) Man kan se Frihetsstatuen i New York, en westernby i Texas, presidentene i fjellet i Dakota, en fjellkjede i Pennsylvania, Det høye grå fjeller i hjørnet er Devils Tower i Rocky Mountains i Ywoming, Grand Canyon i Arizona, Det litt mer frodige området i Colorado, typisk for Wisconsin er farmer ute på landet. Bokstavene for Hollywood er under bygging og det er jo California og til slutt har man ørkenslettene i Nevada. Florida er også med på banen men jeg hadde ikke god nok vinkel på fotoapparatet til å få det med. - Morsomt. Edited by Helge Myhre - 12 oktober 2008 at 17:42 |
||
Mvh.
Helge Myhre www.togwebsiden.com |
||
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
...vet ikke helt om jeg tår å reise....d togveltet til venstre ga meg kalde føtter
|
||
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
||
Helge Myhre
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det er derfor jeg skal bytte dem ut med amerikanske tog - de er større og sikrere. Jeg har bare ikke fått dem i posten fra USA enda. |
||
Mvh.
||
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
||
Helge Myhre
Post Options
Thanks(0)
|
|
Sikrere eller ikke sikrere - slapp av, det er i modell. |
||
Mvh.
||
Helge Myhre
Post Options
Thanks(0)
|
|
Florida under bygging med Grand Canyon i Arizona i bakgrunnen.
|
||
Mvh.
||
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
jeg anntar at du skal ligge modell vann oppå det blå.
|
||
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
||
Helge Myhre
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg skjønner ikke hva du mener. Kan du være mer presis hvis det er et tips eller råd du kommer med? |
||
Mvh.
||
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
du vet sånn plast vann du får på mj butikker eks hos nmj link: http://shop.nmj.no/product_info.php?products_id=922&osCsid=ba9c9056396791416f0d41450ec93ce6 håper det hjelper
|
||
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg syns det ser ut som Helge kan ha brukt en vannfolie fra Faller jeg, og i så fall skal det ikke noe mer oppå den.
Du finner produktbilde her: http://www.vmji.no/contents/media/f170791_03.jpg
Eirik
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
Helge Myhre
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det stemmer. Jeg har brukt vannfolie. Men jeg hadde bare ikke feiet bort all sanden jeg har lagt på stranden. |
||
Mvh.
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |