Tips |
Post Reply |
Author | |
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 mars 2015 at 07:19 |
Tenker på å abonnere på MR (Model Railroader) Video Plus som ser ut til å masse flotte videoer liggende på nett for tips og ideer. Har noen noe erfaring med dette. Koster 50 dollar pr. år.
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Personlig ville jeg heller valgt MRH og Trainmasters TV fremfor MRVP, men det er mest grunnet dårlig personlig erfaring med MR. MRVP startet i sin tid med brask og bram der de averterte masse flotte videoer som skulle komme i tillegg til de som kun var tilgjengelige for abonnenter, og de lovet høyt og hellig at de ikke skulle redusere på tilbudet til de som allerede abonnerte på bladet.
Enden på visa var derimot at de gradvis kuttet mer og mer på abonnementsvideoene og la de inn under MRVP i stedet, til det punktet hvor jeg og mange andre valgte å avslutte abonnementene våre nettopp grunnet den dårlige kundeservicen og arrogante holdningen de viste da noen prøvde å kritisere den nye "flotte" løsningen deres. Mulig de har forbedret innholdet på MRVP etter hvert, men i starten starten var det kun halvdårlige repriser av videoer som hadde ligget gratis ute på MR-sidene i flere år...
Uansett, jeg anbefaler at du også sjekker Trainmasters TV først, før du bestemmer deg. De har omtrent samme pris på sitt abonnement, og ut fra det jeg har sett også atskillig bedre kvalitet og mer interessant innhold (for meg, vet det er subjektivt). |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |