testposting |
Post Reply |
Author | ||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 november 2004 at 16:45 |
|
Må bare skrive et lite testinnlegg for og bli kjent med en del av de nye funksjonene....
Ellers relativt oversiktlig, greie farger og behagelig oppsett. Eirik
|
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Og siden det er så begrenset med andre tilstedeværende her får jeg svare meg selv da..... bare for og ha testet svarfunksjonen og Eirik
|
||
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Stavekontroll har vi ikke, selv om jeg er veldig enig i at dette kan være mer enn kjekt. Retningslinjene sier at man skal være forsiktig med bruk av humørikonene, men utestengelsesgrunn er det neppe sånn med en gang?
|
||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
|
yup.... kunne gjort seg det
Så du mener jeg har litt og gå på før jeg blir kastet ut ennå? Nå var forøvrig en hel del av de andre tingene jeg lette etter på plass ja.... da ser det litt mer håndterbart ut.... (manglet en del av tilleggskommandoene som skulle kommet når du endret statusen min. Måtte logge meg inn på nytt......) Eirik
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |