testing-testing |
Post Reply |
Author | |
Øystein W
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Benin Status: Offline Points: 70 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 november 2004 at 20:06 |
.
Edited by Øystein W |
|
ØW
|
|
Øystein W
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Benin Status: Offline Points: 70 |
Post Options
Thanks(0)
|
.
Edited by Øystein W |
|
ØW
|
|
conrail
Nykommer Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
hornmusikken kommer nok Øystein håper testen funker hilsen stener |
|
Øystein W
Post Options
Thanks(0)
|
.
Edited by Øystein W |
|
ØW
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Øystein Jeg henger meg på her for å teste litt selv Jeg ser du har "litt ekstra" i adressen til det midterste bildet over her, så jeg gjør et forsøk med "legg til bilde" funksjonen selv: Men dengang ei Når jeg kopierer inn riktig adresse i dertil hørende felt i vinduet som kommer opp (garantert riktig: http://www.schmalspur.at/dasbilduebersicht/dasbild12.htm ), blir denne forandret til http://www.schmalspur.at/dasbilduebersicht/dasbild12 når det settes inn i innlegget Nå gidder jeg ikke prøve flere ganger Kanskje det hadde vært enklere med en kode før og etter url"en, som tidligere? |
|
Bjørn Egil
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.schmalspur.at/dasbilduebersicht/dasbild12.htm Det er ikke en bildefil.... |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du har så rett, så rett, Heine Så det var det systemet strevde med: å pynte på en feil adresse ... |
|
Bjørn Egil
|
|
Øystein W
Post Options
Thanks(0)
|
.
Edited by Øystein W |
|
ØW
|
|
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
Da får vi ta frem teskjea. Klikk på linken din. (den som slutter på htm). Da får du opp en side som inneholder dette bildet. Høyreklikk på bildet og velg "egenskaper". Der har du adressen til bildet: http://www.schmalspur.at/dasbilduebersicht/Bilder/dasbild12.jpg |
|
b e pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
Sammenligning av adressene viser at .../Bilder/.. mangler i din adresse, Øystein. Kanskje du også - som jeg - er blitt utsatt for at deler av adressen plustelig forsvinner når den skal settes inn ... |
|
Bjørn Egil
|
|
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
Nei nå fåru gi deg med konspirasjonsteorier her... Det er vel så enkelt som at Wiik"en kopierte url"en til siden bildet ligger på i stedet for selve bildet... |
|
Øystein W
Post Options
Thanks(0)
|
.
Edited by Øystein W |
|
ØW
|
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Form og farge: Det minner litt om Hafslund-loket, men avbildede lokomotiv er vel to-akslet? Hafslundlokomotivene (Var det betegnelse H1 til H4?) har/hadde fire aksler fordelt på to boggier, og gikk på likestrøm(!) Hafsunbanen var en normalsporet bane som grenet ut fra Sarpsborg st./Hafslund og ned til kai ved Glomma. Heine vet mer om banen enn det jeg klarer huske i farten. Hafslundslok H4 er iallefall fortsatt en realitet, oppbevart på Kløftefoss på Krøderbanen. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |