Søkefunksjonen virker ikke |
Post Reply |
Author | ||
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 april 2017 at 09:23 |
|
Når jeg bruker søkefunksjonen opp til høyre i forumet returnerer den bare "500 Internal server error", har testet i flere ulike nettlesere med samme resultat.
Fint hvis denne kan fikses så snart som mulig, det finnes mye interessant her inne som er håpløst å finne igjen når man ikke kan søke etter det.
|
||
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
||
SveinF
Veteran Joined: 15 november 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bruk søk fra google.com
Søk på el14 på forumet vil se slik ut fra google søkefeltet. EL14 site:forum.mjf.no Bør gi gode treff |
||
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, jeg har brukt Googlesøk de siste dagene, og har funnet noe men ikke alt av det jeg vet finnes her inne. Uansett bør jo forumets interne søkefunksjon fikses, ellers kan den like gjerne fjernes.
|
||
Min hjemmeside |
||
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Søkefunksjonen bør absolutt fikses, men den har aldri vært særlig god. Å bruke google med site:forum.mjf.no som filter gir ofte bedre resultat. |
||
bjornp
Medlem i MJF Joined: 30 desember 2015 Location: Norge Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jepp, jeg bruker nesten bare google-søk med "site:forum.mjf.no". Og skal man f.eks. søke etter innlegg som inneholder "NSB B3", "el 16" eller noe annet som består av ord med bare to tegn så *må* man bruke google... |
||
webmaster
Administratorgruppen Joined: 05 desember 2010 Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Søkefunksjonen er nå i orden igjen.
|
||
Svein_H
Post Options
Thanks(0)
|
|
Flott, takker!
|
||
Min hjemmeside |
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |