Landbruk |
Post Reply |
Author | |
kaldenord
Nykommer Joined: 18 august 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 september 2009 at 12:55 |
Holder på med et lite 60x120 anlegg i N som er til poden på 4,5år
Hans store interesser er kort summer til tog, hest, traktor og gravemaskin. Derfor tenkte jeg å inkluderer litt landbruk på banen. Har tittet litt rundt etter ferdige åkerlapper til å lime på anlegget, men har ikke klart å lokalisere stort annet en til større skalaer på dette. noen som har tips, evt noe man kan lage til selv som ser "riktig" nok ut for en 4-5 åring? Her ser jeg vel ikke bort i fra at ting kan bli "brukt i stykker" så hjemmelaget har nok sine fordeler. |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
"Teddy-stoff" kan være et godt alternativ.
Med passelig lang ragg - som bør trimmes litt ujamt - og litt farging har jeg sett fine utgaver av åker |
|
Bjørn Egil
|
|
Øyvind Ø.
Medlem i MJF Joined: 08 juli 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, kjekt å høre at du lærer opp nye rekrutter på et tidlig stadie. Ta en brun fløyelsbukse å klipp i et passe stykke så har du nypløyd mark. Ideen med teddy stoff er fin. det kan farges å klippes slik at det blir både gul kornåker eller gressmark. Lykke til videre. |
|
Mvh Øyvind
Reinspikka Norsk mæ ymse avvik.......? |
|
kaldenord
Nykommer Joined: 18 august 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takker for forslag, likte enkelheten i fløyels forslaget, var mest pløyd mark jeg hadde i tankene, men skal gjøre noen eksperimenter med "korn åker" også.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |