Hvaforno? |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 mars 2007 at 15:55 |
Innimellom når jeg skal legge ut bilder i fotoalbummet kommer denne opp:
CGI Error The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. Hvaforno? |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for feilmeldingen.
Ser at du har lastet opp et par bilder, så jeg regner med at det virker innimellom. Selv har jeg ikke fått denne feilmeldingen før. Kan du forklare hvordan du lastet opp bildet når meldingen skjedde, og om det f.eks tok lang tid? Det kan også hende at bildet f.eks er for stort. |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joda, noen ganger funker det helt fint...
De to gangene det har skjedd lastet jeg opp fem bilder, alle under 2 mb, de var ca. 1,2 deromkring. Jeg tror ikke jeg skrev noen billedtekst, men har jo lastet om flere uten det... Ja, det tok lang tid, men tenkte det var ganske normalt... Det har ikke akkurat gått på to sekunder de andre gangene... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du fått lastet opp alle bildene du prøvde, eller er det fortsatt noen som ikke fungerer?
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Du det virker veldig tilfeldig etter hva jeg kan skjønne.
Endel bilder jeg ikke fikk igjennom i 2 tiden gikk gjennom for en times tid siden, mens rett etter det var det noen andre som stoppet opp Nettverket mitt er det ikke. Sist gang satt jeg rett ved routeren. |
|
Hilsen Carl-Frederic
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |