El 2001 i Ski |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 oktober 2007 at 09:25 |
Jeg kan ikke helt huske når jeg tok disse. Det var en dag jeg kom gående fra skolen og med et så profilen av teakvognene i solskinnet. Jeg løp og fikk knipset endel. Dette var et tog for skoleelever og etter å ha droppet av noen klasser kjørte det videre innover mot byen.
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror det har vært brukt i filminspilleng eller noe. For en ukes tid siden eller no slikt. Så noe i ØB om saken, men husker ikke helt hva.
|
|
Tut, tut.
|
|
LarsR
Veteran Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
EL1, ble for over en uke siden benyttet i et chartertog i Ski. Jeg var tilfeldigvis i Oslo-området, og tok derfor turen til Alna hp. for å sette skapningen på linsa
Edit: Måtte fjerne navnet på oppdragsgiver, ettersom jeg plutselig ble så usikker.
Edited by LarsR - 20 oktober 2007 at 20:56 |
|
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
|
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toget gikk mandag og onsdag den aktuelle uka. Personførende på strekningen Vevelstad-Ski-Tomter-Ski-Tomter-Ski. Med stopp på Kråkstad begge veier på begge turene. Der var det teater av noe slag. Jeg mener oppdragsgiver var Ski kommune, og opplegget het noe sånt som Kulturskolesekken. Det var i hvert fall skoleelever som ble fraktet, og som deltok i teaterforestillingen.
|
|
mattis94gutt
Veteran Joined: 22 januar 2013 Location: Akershus Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg var med på den togturen.
|
|
Proud to be a nerd.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |