Hylleknekter |
Post Reply |
Author | |
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 januar 2013 at 20:09 |
Halvor,
du skriver på sin webblogg om Lynghei-banen om din oppstilingstasjon at den er "montert på en plate på veggen med enkle hyllebraketter i tre". Ut i fra bildet, ser det ut til at du har montert disse "opp ned", dvs "mot normalt". Fungerer dette bra? Må du justere/skimme litt for at de skal være vannrett også på tvers? Jeg har også vurdert dette, men da for mitt øvre plan. Snus hylleknektene, får jeg mer plass på nedre plan, men må finne en måte å skjule de på øvre. Tror dere det også er mulig å snu vanlige rimelige metallknekter? Må jo da ha et mellomlegg el. pga profilen. Hva mener dere om dette? |
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, Ja, det er riktig at noen av knektene er montert opp-ned. Dvs. at jeg har to knekter inntil hverandre, en for øvre nivå montert riktig vei, og en for nedre nivå opp-ned. Disse knektene (fra Biltema) er laget med litt "spenn", og er derfor ikke nødvendigvis 90°. Så ja, jeg måtte skimme litt, individuelt for hver knekt. Men det fungerer rimelig bra likevel, og knektene tar så godt som ingen plass. Hilsen Halvor
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |