SketchUp |
Post Reply |
Author | ||
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 desember 2012 at 21:20 |
|
Er det noen her på forumet som har noe erfaring med tegneprogrammet SketchUp? Noen som har tips til hvor jeg kan finne enkelt forklart bruksanvisning?
|
||
Latifrons
Medlem i MJF Joined: 01 juni 2006 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg har våget meg så vidt i denne verdenen selv, men har størst problemer med å lage kjegler og skrå former som ikke er sylindere og firkantede bokser.
Forøvrig rådes det på nettet til å ikke installere de nyestre versjonene da disse ikke kan importere tegninger fra Corel Draw etc uten at man betaler ekstra for det. Jeg begynte med en gammel versjon og var like fortrolig med det som et nyere program, så det kan kanskje være en ide å starte "lavt" og heller stige i gradene etter hvert. Se også http://www.youtube.com/user/SketchUpVideo Edited by Pelle - 27 desember 2012 at 13:56 |
||
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |