Billig bygging av anlegg. |
Post Reply |
Author | |
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 november 2012 at 13:51 |
Fant en lenke til en somskulle klare seg med 100£ for å bygge et typisk Britisk MJ anlegg. Ble slett ikke så værst.
PEO
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veldig bra! Teknikken med gresset var ny for meg.
|
|
bx2008bx
Nykommer Joined: 29 november 2011 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har brukt samme materiell for gress på mitt anlegg Northam Central http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=7257&title=northam-central-i-aksjon-p-hallovenn Synes oljetanken han har bygget av en dorull og sugerør er veldig inspirerende. Generelt er det vel her i Norge veldig mye bruk av byggesett i plast, mens engelskmenn gjerne bruker papp og kartong mer. Siden jeg ble interessert i modelljernbane i England har jeg nok tatt etter en del av byggetradisjonene deres også.
|
|
karsten
Nykommer Joined: 27 februar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denne tråden fikk meg til å tenke på anlegget ditt, Northam Central, et fascinerende innslag som jeg så på Voll-messa for 2 år siden (?) Håper du tar med deg anlegget på neste års messe igjen.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |