Ingen fremgang på lang tid. Selge eller fortsette? |
Post Reply |
Author | |
Sollie
Viderekommen Joined: 05 august 2015 Location: norge Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 august 2015 at 17:36 |
Ja. Tiden går og jeg får ikke ut 'finger'n. En blanding av for mange andre hobby's ( rc tanks og 1/35 scala bygging + + ) gjør at denne togbanen støver ned. Et annet aspekt er at jeg var ung og dum når jeg kjørte i gang, så det er litt feil oppbygging av det hele her og der ( kork før landskap rundt raisers var ferdig, og ene siden er 'bedre' en den andre grunnet fremgang i teknikk osv :-) )
Nå kunne jeg tenkt meg å få litt mer gulvplass i hobbyrommet, og evnt bare selge unna. Eller plukke det pent ned og lage en noe mindre og 'L' formet bane inn mot veggen. Trenger noen innspill her, , og gjerne noen bilder av 'L' baner som kan være greie å sette opp. takk for titten |
|
Sollie
Viderekommen Joined: 05 august 2015 Location: norge Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denne burde vel kanskje vært i 'Andre tema' tråden. Flytt i vei admin
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva med modelljernbane i 1/35? Da kombinerer du to av interessene dine.
Må selvsagt være smalspor for å ikke ta for mye plass. Er selv ganske fascinert av 600mm banene som ble bygget på begge sider av frontene under første verdenskrig. Et hylleanlegg i den L-formen du skisserer ville gitt deg masse plass til titteskapsdiorama av den typen feks Anders Runnholm i Sverige har bygget. Sjekk Anders sine bilder på Photobucket! Edited by Håvard H - 05 august 2015 at 18:49 |
|
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg synes dette anlegget ser fint ut. Synd å gi det opp.
|
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |