Weathering |
Post Reply |
Author | |
royter
Viderekommen Joined: 20 desember 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 desember 2014 at 22:18 |
Hallo godtfolk!
Dette er min første post på dette forumet! Har en seriøs plan om å ta opp igjen min barndomshobby. Er pr. nå på bar bakke, med ingenting av utstyr. Investeringene kommer nok fortløpende utover... Jeg har imidlertid bestemt meg for å teste ut denne "weathering" effekten, men går litt vill i jungelen av komponenter til dette. Har Airbrush, men tenker å prøve litt med diverse Acryl farger tli rustblanding og annen aldringstriks....!? Jeg er av typen som vil ha alle komponenter inne, før jeg starter med testing. Har noen Tamiya farger fra annet prosjekt. Er det noen konkrete anbefalinger for valg av farger, klarlakk, matt klarlakk!? Hva er egentlig prosessen? Takker for tilbakemeldinger.
|
|
Arne Lie
Medlem i MJF Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Velkommen!
Du har mye bra og morsomt foran deg i denne hobbyen 😀 Når det gjelder airbrush er jeg like fersk som deg men har oppdaget hvilke oppkomme av demo og hvordan gjøre det videoer på Youyube! Ta en sjekk å se hva du finner. God jul! Mvh Arne L |
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
royter
Viderekommen Joined: 20 desember 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for det! Har et inntrykk av at det kan dra ut i tid dette Men det er vel det som er noe av hensikten og morroa.... Har ikke så stor plass til et anlegg, men har forstått at det er mange fleksible løsninger å få tak i..
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |