Tips til sporplan |
Post Reply |
Author | |
mariushovda
Nykommer Joined: 11 mai 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 juli 2012 at 15:40 |
Hei, jeg driv å bygger meg et anlegg som jeg har designet i wintrack. Jeg kunne i grunn ha tenkt meg litt mere bruer og litt mer liv i anlegget. Lurer derfor på om noen her har noen tips eller ide'er til anlegget. Legger ved bilder av skinnen jeg har bygd opp og litt fremtidige planer. Jeg har full mulighet til å gjøre om på skinnen hvis noen har noen gode tips. Jeg skal styre anlegget med traincontroller etterhvert og liker å se togene kjøre, men bruker også CS2 til å "leke" meg litt med togene.
Dette bilde viser plan 1 med stigning på det grønne og rosa Planen viser her det øvre nivå øverst i bilde Jeg har også planer frem i tid om en skjult stasjon under "Hovedplata". Har ingen av de skinnene ennå, det ligger litt frem i tid. her er forslaget på det. Legger også med et 3d bilde. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |