Brukerveiledning |
Post Reply |
Author | |
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 mars 2007 at 19:31 |
Her er en kort beskrivelse for å komme i gang:
Registrering
Edited by Pelle - 04 mars 2007 at 19:33 |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi har nå åpnet for registrering direkte via fotoalbumet, slik at medlemmer slipper å kontakte MJF først.
Adressen www.mjf.no/foto skal nå også fungere. |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei,
Bare et dumt spørsmål...æææ...Jeg forsøker å legge en link av bilder på mitt nylig opprettede fotoalbum her på MJF, men linken har suffix .html men skal ha jpg. Altså: http://foto.mjf.no/v/TomL/garasje1.jpg.html blir ikke vist som bilde i innelgget på naboforumet. Ser andre som har innlegg ikke har suffix .html, men .jpg. Fjerner jeg .html, blir det ikke noe bedre.
Noen som kan hjelpe meg?
Hilsen Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mulig jeg misforstår, men hvis du høyreklikker på bildet og klikker egenskaper, kopierer adresse (URL) og limer inn, så kommer det vel opp:
eller direkte under "insert Image" knappen:
Edited by jevistad - 31 desember 2007 at 13:33 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |