Bilder? |
Post Reply |
Author | |
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 desember 2008 at 15:41 |
Er det bare jeg eller har bildene i fotoalbummet tatt kvelden? Jeg ser ikke bildene.
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for at du sa ifra! Jeg er med i nettgruppen og skal forsøkje å sjekke hva dette skyldes.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg ser alle bildene som er lagt ut. Så jeg synes ikke dette er et problem jeg.
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du svarer da også på en tråd som ble opprettet nyttårsaften...
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
....og Jula varer helt til PÅSKE.. Har gått meg på den tabben jeg også...
-altså å svare på en gammel tråd som om den var ny Edited by ROBEL - 02 mars 2009 at 01:25 |
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du er tilgitt forlengst. |
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |