MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Treveis fra PECO?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Treveis fra PECO?

 Post Reply Post Reply
Author
TA View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 oktober 2005
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Treveis fra PECO?
    Posted: 05 april 2010 at 19:12

Det ryktes at PECO vil komme med en treveisveksel for N-skala, og da som code 55, men vet noen når denne vil komme til norske butikker?

Tormod
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2010 at 20:18
Den sto som nyhet allerede på Nürnbergmessen i fjor, men ble ikke ferdig da. Det siste jeg hørte når jeg pratet med Peco i Nürnberg i år var vel at den skulle komme nærmere sommeren i år.
 
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
TA View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 oktober 2005
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2010 at 20:24
Jamen det var godt å høre, selv om jeg meget gjerne skulle hatt en slik nå. vel vel, jeg får finne på noe annet så lenge.
 
Takk for svar, Eirik.
 
 
Tormod
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 juli 2011 at 20:26
Siste nytt fra Peco nå er at 3-veisvekselen vil bli klar fra produsent i "juli/august" nå i 2011 så da er det kanskje en mulighet for at du finner den i butikk innen høstsesongen setter inn for fullt :)
 
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.