MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Egen butikk som bare forhandler N-skala.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Egen butikk som bare forhandler N-skala.

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Egen butikk som bare forhandler N-skala.
    Posted: 11 juni 2015 at 02:05
Her er en egen N-skala butikk. De selger utelukkende bare N-skala og da kan du tenke deg utvalget. Det utvalget er mye større enn i Norge for N-skala er utrolig populært i Nederland.
Du kan velge engelsk språk også ved å klikke på engelsk flagg, og de sender til mange land. Her er linken:
http://www.n-spoorstore.nl/
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 juni 2015 at 02:12
Jeg bor i Nederland så jeg snakker nedelandsk men for dere som ikke gjør det - ikke gi opp men bruk google translate på denne siden og mange ord er internasjonale feks Roco, Fleischmann, Noch, , Veissmann, Faller etc...
Jeg fikk bare litt av siden på engelsk så jeg. 
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 juni 2015 at 08:57
Skal du digitalesere et lok så koster det 60 euro med arbeid inkludert. Og prisene er lave sammenlignet med Norge.
Back to Top
RuneH View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 04 mai 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 285
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote RuneH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 juni 2015 at 09:58
Her er link til en tysk MJ-butikk som har spesialisert seg på N-skala: www.dm-toys.de

Butikken anbefales på det varmeste.
Mvh

Rune H
Back to Top
bkv1 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 19 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 247
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bkv1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 juni 2015 at 23:22
Lippe også bra utvalg i N og konkurransedyktige priser. De bruker dessuten en speditører som ikke tar gebyr for fortollingen. Jeg har aldri betalt mer enn momsen når jeg henter pakkene fra dem.

Edited by bkv1 - 11 juni 2015 at 23:25
Hilsen Bjørn

N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.