MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Spur II
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Spur II

 Post Reply Post Reply
Author
TeVe View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 desember 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TeVe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Spur II
    Posted: 31 oktober 2012 at 23:30
Jeg har for noen år siden vist til noen sider på buntbahn.de om et byggesett for en köf ll. Her kan dere se hva en bygger har fått ut av det:

köf

Terje
Terje V.
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 november 2012 at 08:39
Originally posted by TeVe TeVe wrote:

Jeg har for noen år siden vist til noen sider på buntbahn.de om et byggesett for en köf ll. Her kan dere se hva en bygger har fått ut av det:

köf

Terje


Utrolig stilig!
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 november 2012 at 16:10
Som kommentaren på forumet er: En herlig maskin! Smile
Og jeg forstår godt hvorfor den ikke står rett på flisene; ikke lett å se ut av vinduene heller, godt den er fjernstyrt Wink
Bjørn Egil
Back to Top
TeVe View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 desember 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TeVe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 november 2012 at 17:29
Den der har vekt!! Laserskåret i fortinnet tykk messingplate om jeg husker rett. Alle nagler er dummys og satt på individuelt, antall mange nok til å bli lei underveis sa noen.

Köfen kom jo også hit i ett eksemplar. Har pådratt meg et materialsett i skala 1:45, spor 0, i etset messing. Kanskje man skulle bygge det?

Terje
Terje V.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.