MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Aktive emner
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Aktive emner

 Post Reply Post Reply
Author
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Aktive emner
    Posted: 04 april 2007 at 09:02

Når jeg logger meg inn og trykker på aktive emner, så kommer det jo opp  nye innlegg siden sist jeg var pålogget.

Dette gjelder nå tydeligvis bare for den aktuelle maskinen jeg er på, og siden jeg skifter mellom 3-4 maskiner daglig, så blir litt av vitsen med denne funksjonen borte.
Jeg mener å huske at det ikke var slik før oppgraderingen av forumet?
Altså nye innlegg siden sist pålogget besøk uansett maskin eller IP-adresse.
 
(Jeg logger vanligvis av mellom de gangene jeg bruker forskjellige maskiner)
 
Mye klaging etterhvert dette men...Confused


Edited by jevistad - 04 april 2007 at 09:08
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 april 2007 at 11:16
Jeg logger på hjemme og på jobben. Logger aldri av, men det gjør åpenbart forumet for meg; når jeg forlater et sted pålogget må jeg alltid logge meg på på det andre stedet, selv om jeg forlot det pålogget. Hos NJMF sitt forum kan jeg være pålogget på flere maskiner samtidig, imidlertid.

Jeg mener at jeg uansett får siste innlegg siden sist jeg var pålogget, om det nå var her eller der. Har ikke lagt merke til det du beskriver, men jeg skal sjekke når jeg kommer hjem (om jeg husker det ... Tongue)
Back to Top
Harald View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 10 februar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Harald Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 april 2007 at 22:28
Jeg opplever akkurat det samme nå som Jon Einar - at forummotoren ikke husker at jeg har vært pålogget på forskjellige maskiner. Jeg må selv huske når jeg var pålogget den andre maskinen og sette tiden manuelt siden siste pålogging. Jeg synes i hvertfall at det er blitt litt mer tungvint enn før.
(Ja, jeg logger av forumet hver gang jeg bytter maskin.)

Jeg bruker Opera 9.10 og Windows XP.
mvh Harald
Back to Top
halvors View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 787
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote halvors Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 april 2007 at 23:49
Dette kom med oppdateringen av forumet, og har tidligere vært forklart med at forumet bruker IP-adressen til å holde greie på innloggings-status og -tider. Når man dermed bytter til en annen maskin med annen IP-adresse må man logge inn på nytt, hver gang. Og blir dermed automatisk utlogget fra den andre maskinen.
 
Hilsen Halvor
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.