MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Driftsforstyrrelser - Rapportér her
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Driftsforstyrrelser - Rapportér her

 Post Reply Post Reply
Author
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Driftsforstyrrelser - Rapportér her
    Posted: 14 februar 2006 at 22:25
Som flere har lagt merke til er det litt rusk i maskineriet her for tiden.
Innloggingsproblemer er rapportert. Folk har blitt kastet ut og havnet feil. Det er fortsatt problemer med å laste opp bilder. Vi er i dialog med tjenestetilbyderen om dette.

Fint om dere rapporterer ureglemessigheter i denne tråden, så får vi dem på ett sted.

Håper dere bærer over med oss om det tar litt tid å få ting på plass. (Opptil flere av webgnomene har et liv utenom forumet, viser det seg! )
Men vi jobber med sakene og det vil ordne seg.

mvh
Henning L
webgnom


Edited by Henning L - 14 februar 2006 at 22:26
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 februar 2006 at 22:53
Vil bare si at jeg synes dere gjør en kjempe jobb
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2006 at 11:08
Angående bildeopplasting

Vi har hatt problemer med dette etter at den nye versjonen ble lagt inn. Vi jobber med saken, og vil forhåpentligvis ha ting på plass i løpet av kvelden. Tjenesteleverandøren har nå etter det vi kan se fått sin bit på plass.

Om det ikke ordnes i kveld, så i alle fall snart.

Oppdatering følger!

mvh
Henning L
webgnom


Edited by Henning L - 16 februar 2006 at 12:54
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2006 at 11:34
Originally posted by Henning L Henning L wrote:



Som flere har lagt merke til er det litt rusk i maskineriet her for tiden. Innloggingsproblemer er rapportert. Folk har blitt kastet ut og havnet feil. Det er fortsatt problemer med å laste opp bilder. Vi er i dialog med tjenestetilbyderen om dette.Fint om dere rapporterer ureglemessigheter i denne tråden, så får vi dem på ett sted.Håper dere bærer over med oss om det tar litt tid å få ting på plass. (Opptil flere av webgnomene har et liv utenom forumet, viser det seg! )Men vi jobber med sakene og det <span style="font-style: italic;">vil</span> ordne seg. mvhHenning Lwebgnom


Jeg har flere ganger fått følgende feilmelding når jeg prøver å se på e posting:

Microsoft VBScript runtime error "800a000d"

Type mismatch: "CInt"

/forum/forum_posts.asp, line 226



Dette skjer først på postingene, siden som lister opp aktive emner kommer jeg inn på.
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2006 at 12:54
Originally posted by Håvard H Håvard H wrote:


Jeg har flere ganger fått følgende feilmelding når jeg prøver å se på e posting:

Microsoft VBScript runtime error "800a000d"

Type mismatch: "CInt"

/forum/forum_posts.asp, line 226


Dette skjer først på postingene, siden som lister opp aktive emner kommer jeg inn på.


Har du fått denne de siste dagene? Jeg fikk den der noen ganger like etter at den nye versjonen ble lagt ut, men har ikke sett den siden helga...

mvh
Henning L
webgnom
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2006 at 13:49
Jeg får den fremdeles. Både med Opera og Firefox her hjemme, men også med IE på jobb.

Pålogging fungerer derimot knirkefritt.

MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2006 at 14:11
Da er dere helt sikkert inne på det gamle forumet... Der ser alt helt korrekt ut (også med de nyeste innleggene) helt til du vil vise et innlegg. Da kommer den berømte feilmeldingen i stedet.

De nye linkene skal være:

Hovedsiden: http://forum.mjf.no/default.asp

Aktive emner: http://forum.mjf.no/active_topics.asp

Og cluet her er mappen som nå heter forum. Før het den forum%5Fmjf. Så hvis du har denne i url"en er du på feil sted...

Kanskje på tide at forumansvarlig fjerner den gamle mappen? Eller i hvertfall sørger for at det kommer opp en beskjed om at forumet har fått ny url...

Mvh Heine



Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2006 at 14:23
Ok, det var den feilen. . . . . Finner vi flere?

Og Heine, du har før snakket om denne nye mappa. Men å sjekke det opp, nei det ville jeg da virkelig ikke gjøre
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2006 at 14:56
Bedre sent enn aldri.

Mvh Heine
Back to Top
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2006 at 19:56
Jeg har også fått denne rare opp på en av våre maskiner. Og heller ikke vært i stand til å logge meg opp.
Har ofte fått melding om at innloggingen var vellykket, men navnet mitt stod likevel ikke som pålogget.

Nå har jeg slettet informasjonskapsler (Firefox) og dermed funker det igjen.

Bare så det er sagt, altså.

KnuT
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 februar 2006 at 20:50
Det er dessverre fortsatt problemer med billedopplastingen, og siden det ikke kommer feilmelding er det vanskelig å feilsøke.

Ellers går forumet tregt for tiden, og jeg er i dialog med de som drifter webhotellet om dette. Feilen kan skyldes noen andre som har en feil på sine sider, som igjen sinker selve webserveren. men vi vet ikke, så jeg er i ferd med å slette en del ting som egentlig ikke trengs på vårt område.

Håper dere fortsatt har tolmodighet, folkens! Vi gjør vårt beste på frivillig basis
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.