MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Spørreundersøkelser?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Spørreundersøkelser?

 Post Reply Post Reply
Author
Jon S. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jon S. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Spørreundersøkelser?
    Posted: 23 november 2005 at 14:39

Hei!

Jeg mener å ha laget en spørreundersøkelse her for en tid siden, men den ble brått borte. Nå får jeg beskjed om at

"Du kan ikke lage spørreundersøkelser
Du kan ikke stemme i spørreundersøkelser"

Er det noen av administratorene som plutselig har kommet på andre tanker angående hvem som kan og ikke kan, eller er det jeg som må gjøre noe?

Mvh. Jon S.

Back to Top
admin View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 30 oktober 2004
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote admin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 november 2005 at 14:45

Spørreundersøkelsen din ligger under "MJ-bladet" - der ligger den enda.

http://mjf.no/forum_mjf/forum_posts.asp?TID=930&PN=1

"Motoren" for spørreundersøkelser ble testet ut ganske tidlig, men jeg er ikke så veldig begeistret for den. Blant annet angir den at det kun skal være mulig å stemme bare en gang, og det later til at det fungerer greitt - en stund. Etter en viss tid har den "glemt" at du har stemt, og tillater avstemming en gang til.

Med sånn labilitet ble den derfor ikke aktivert. At den er slått "på" i delforumet for MJ-bladet er rett og slett en feil fra min side. Men det oppdaget jeg jo først etter at undersøkelsen ble lagt ut av deg, og da ble det jo bare dumt å fjerne den etterpå.  Den er jo ellers uhøytidelig nok.

mvh Lars.

Edit: lagt til lenke.



Edited by administrator
Back to Top
Jon S. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jon S. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 november 2005 at 18:13

Originally posted by administrator administrator wrote:

Etter en viss tid har den "glemt" at du har stemt, og tillater avstemming en gang til.

Øh, ja... Det stemmer, det der. I dag kunne jeg stemme igjen - hvis jeg hadde villet!

Ellers takk for svar! Jeg har lett noen ganger, men ikke funnet på egenhånd...

Mvh. Jon S.

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.