MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hvem skal få poste på kommersforumet?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hvem skal få poste på kommersforumet?

 Post Reply Post Reply
Author
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hvem skal få poste på kommersforumet?
    Posted: 25 november 2006 at 16:37
Jeg synes det er litt kunstig at man ikke kan stille spøsmål i trådene på forumet "Kommersielt presentasjonsforum".

Ofte har man spørsmål til produsenten, og da er det litt krøkkete å måtte starte en ny tråd i et annet delforum.

Og det er litt spesiellt at et *styremedlem* i MJF tydeligvis står helt fritt til å poste på dette delforumet...

Edited by Håvard H - 25 november 2006 at 16:38
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2006 at 17:31

Hei!

Jeg var ikke klar over at min tilgang som styremedlem, gav meg tilgang til å svare i ett delforum som ellers ikke kan svares i. Jeg har derfor opprettet en egen tråd, samtidig som jeg har slettet innelgget Houen sikter til.

Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2006 at 17:55
Originally posted by Roger Roger wrote:

Hei!


Jeg var ikke klar over at min tilgang som styremedlem, gav meg tilgang til å svare i ett delforum som ellers ikke kan svares i. Jeg har derfor opprettet en egen tråd, samtidig som jeg har slettet innelgget Houen sikter til.



Det viktigste var forsåvidt ikke at du kunne poste der.
Jeg synes tvert imot at alle burde kunne poste spørsmål og kommentarer. Greit om det bare er produsenter som kan starte tråder, men synes ikke du også det er litt unaturlig å måtte legge kommentarer i en egen tråd i et annet delforum?

Edited by Håvard H - 25 november 2006 at 17:56
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2006 at 18:50

Hei!

Her kan jeg selvsagt ikke uttale meg på vegne av det øvrige styret, da problemstillingen ikke er disskutert der. Men som privatperson har jeg "friskt i minnet" hvordan ikke alle nyheter ble like godt mottatt som denne, på tilsvarende delforum på NMJF. -Med blandt annet det resulatat at f. eks. NMJ sluttet å poste der.

På bakgrunn av denne erfaring synes jeg egentlig at det er greit at forhandlerne får poste sine nyheter i "fred". Dersom andre forumdeltakere har spørsmål eller synspunkter til disse nyhetene, kan man jo bare opprette en egen tråd, slik jeg nå har gjort i denne aktuelle saken.

Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.