Fjernstyrt unimog for vei og skinne i 1:87 |
Post Reply |
Author | |
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 mai 2014 at 19:07 |
Mulig denne har vært nevnt her før uten at jeg har fått den med meg:
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tøft liten sak, skjønner hvorfor mj er blitt dyrt
|
|
A matter of life and death
|
|
Tåge
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 342 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stilig.
Men får man kjøp noe av dette i Norge Så på noen andre filmer, at det var litt og velge mellom. Til og med anleggs maskiner ..
|
|
Mvh
Åge Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen .... |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Litt mer snadder her:
|
|
|
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeg venter i grunn bare på at Preisere skal begynne å gå. Syklister som kjører rundt finnes jo allerede.
|
|
Jegeberg
Medlem i MJF Joined: 05 mai 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
Unimogen så flott ut! Er dette noe man får kjøpt i Norge, eller må man ut i verden for å få tak i slikt?
|
|
eika
Post Options
Thanks(0)
|
I følge teksten på Utube er modellen hjemmelaget.
|
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |