Volvo F89 |
Post Reply |
Author | |
2mjo
Viderekommen Joined: 24 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 september 2010 at 22:01 |
HEi! Øverst på siden ruller det bilder, et av dem er en Volvo F89 med tømmer staker, er det noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt den?
|
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den bilen er jeg helt sikker på at det er Arnulf Pedersen som har bygget og det finnes kun den. Trur ikke den er til salgs.
Her er en link til orginalbildet.
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
parnulf
Viderekommen Joined: 01 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 80 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det stemmer, Claes.
Volvoen er fra Albedo, og staker og kjetting er fra Weinert. Flaket er muligens noe ombygg fra Herpa.
Herpa har nå kommet med et par Scania 111 (?) vogntog laget med tidligere Albedo-former. Volvo F88 og F89 finnes fremdeles på messer i Tyskland. Kjøpte i vår 10 stk hos MEK på Intermodellbaumessa i Dortmund.
Arnulf
|
|
Da er jeg på forumet, og for å bevise det, har jeg skrevet dette.
|
|
stigm57
Nykommer Joined: 10 desember 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Har du noen av Volvoene til salgs
stig
|
|
parnulf
Viderekommen Joined: 01 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 80 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dessverre ingen Volvoer til salgs...
Kan tipse om at Herpa har en Scania 111 med kort hytte og krokløft i sitt program nå...
|
|
Da er jeg på forumet, og for å bevise det, har jeg skrevet dette.
|
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |