mer tømmervogner |
Post Reply |
Author | |
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 september 2005 at 22:21 |
Nå vi er inne på tømmervogner må jeg vise dere noen bilder av Lars Dahl sitt tømmervogn prosjekt.
Dette er vogner han bygger for å slå ihjel dødtid på sjøen, mens jeg sikkert hadde ligget over ripa og så bygger han nydelige Lps tømmervogner. Edited by SveinR |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
OleM
Nykommer Joined: 04 juni 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kanskje dumt spørsmål, men hvordan lager han disse ? Bruker han spesielt verktøy/maskiner ?
MVH Ole M |
|
Lars D
Viderekommen Joined: 03 oktober 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her er det kun skarpe knivblad, filer, superlim, plastikk-profiler fra plastruct,litt tannlegeutstyr og masse ledig tid som skal til for å bygge mange vogner.
|
|
Lars D
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Og fine er de i allefall! Kan vi håpe på en artikkel i ett fremtidig mj-blad? |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Lars D
Viderekommen Joined: 03 oktober 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, det er nok kanskje en mulighet for det. Blir jeg fornøyd med resultatet skal skal jeg i allefall legge ut noen bilder når jeg blir ferdig med noen vogner.
|
|
Lars D
|
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og er vi heldige så får nok vi se en prototype på messa i Bergen til helga Når kommer neste produkt fra denne fronten? |
|
Mvh
|
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
Da har Mr. Lars slått til igjen (med etse hjelp av undertegnede), så dette kan bli bra. Edited by SveinR |
|
Mvh
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |