sporplan |
Post Reply |
Author | |
peter
Nykommer Joined: 30 desember 2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 januar 2006 at 22:16 |
Er der ikke nogle som har nogle gode sporplaner liggende, som de kan sætte ind her, jeg mangler ider til min nye bane, alle typer forslag er velkommende
min sidste egen ide ser sådan her ud, men den er jeg ikke helt tilfreds med, kom med dit forslag |
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, Peter!
Kan du legge ut planen sett ovenfra, så blir det enklere å se hvordan den ser ut! Hva er trafikkideen? Forbilde? Tidsperiode? Vil du helst kjøre tog eller skifte vogner? Skriv litt om hva du ønsker deg, så kan det være du får noen tips! Henning L |
|
peter
Nykommer Joined: 30 desember 2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeg kører DSB epoke V, vognskift osv. siger mig ikke så meget mere, da min nuværende bane, ender i en stor ende station, havde tænkt på den næste skulle være en sidebane strækning, muligvis dobbelt hovede strækning Banen er 570 cm X 420 cm max brede 120 cm Edited by peter |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |