G-skala inne |
Post Reply |
Author | |
Rottenikken
Viderekommen Joined: 16 oktober 2012 Location: Zambia Status: Offline Points: 56 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 juni 2013 at 18:19 |
Jeg bygger en G-skala inne på Gutterommet. Jeg lager sporplan og den banen jeg bygger blir 3 sporsbane med 3 sidespor på drøye 7 kvadratmeter. ikke umulig med utebane inne.
|
|
Helge Myhre
|
|
St.Michael
Veteran Joined: 26 januar 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 324 |
Post Options
Thanks(0)
|
Høres spennende ut!! Du må gjerne vise litt bilder på ditt prosjekt.
Lykke till videre |
|
Rottenikken
Viderekommen Joined: 16 oktober 2012 Location: Zambia Status: Offline Points: 56 |
Post Options
Thanks(0)
|
gjærne det men hvordan kan jeg legge ut beildet?
|
|
Helge Myhre
|
|
Rottenikken
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har bilder - også av sporplanene min. hvordan legger jeg ut bildene |
|
Helge Myhre
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Når du skal skrive et innlegg (slik jeg gjør nå ), har du forskellige knapper over skrivefeltet her.
Den med 'landskapsbilde' har teksten 'sett inn Image' og når du trykker på den, får du opp en boks hvor du kan laste opp et bilde som vil bli vist i innlegget. Du bør aller helst passe på å redusere bildet du har tatt til fx ca 150 kB (eller ca 640x480 punkter) for at det skal bli greit å se på skjermen. Selv benytter jeg Microsofts eget (gratis)program for bildebehandling som bl.a. har valgalternativet 'Web-stor' som gir akkurat denne størrelsen Men dette siste kjenner du sikkert til .... |
|
Bjørn Egil
|
|
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva heter det programmet?
|
|
Rottenikken
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Helge Myhre
|
|
Rottenikken
Post Options
Thanks(0)
|
over ser dere s\porplanen. Sifferene er artikkelnummer i LGB
|
|
Helge Myhre
|
|
Rottenikken
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Helge Myhre
|
|
Rottenikken
Post Options
Thanks(0)
|
Her er banen under bygging
|
|
Helge Myhre
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sitter ikke ved den PC'n nå, men det er i 'Live'-pakka til win7 (Bildene du har lagt ut er litt i største laget, syn's jeg ...) |
|
Bjørn Egil
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |