Drivstua stasjon |
Post Reply |
Author | |
xdm
Viderekommen Joined: 04 august 2014 Location: Italy Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 august 2014 at 17:34 |
Da jeg fant stasjonen Drivstua på Flikr jeg elsker det, og jeg ønsker å bygge modellen i H0.
Jeg fant på Internett noen bilder og til og med tegninger, men svært liten.
Har noen mer detaljerte tegninger? De jeg har jeg fant dem her http://brage.bibsys.no/xmlui/bitstream/handle/11250/156445/09tu04817_600_shv_red.pdf?sequence=1 Sorry for feil, men bruker Google Translate Thank you |
|
Hafs
Viderekommen Joined: 03 november 2009 Location: Nårje Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ciao ! Io sono Hans Flågen Strömnes. Che cosa la tua lingua materna ? tedesco o Italiano ?
Ho molti disegni da questa stazione. Per favore, mi mandare un mail, Grazie, Hans fs |
|
Hans fs
|
|
xdm
Post Options
Thanks(0)
|
Endelig har jeg tid til å prøve å bygge stasjonen.
Mange takk til Hans for tegningene. Jeg gjør tester som å bygge treveggene på stasjonen. Har du noen forslag? (tre, platina, papp ...) takk
|
|
xdm
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg ser tilbake på dette gamle innlegget mitt: så langt har jeg bare gjort noen tester, nå er jeg i tvil om vinkelen på toppen av taket, fra tegningene ser det ut til å være rundt 90°, fra bildene ser det ut til at mye mer, rundt 105° Hvilken anbefaler du?? Takk skal du ha
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |