hva skal jeg velge |
Post Reply |
Author | |
Distre
Nykommer Joined: 01 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 mars 2008 at 20:58 |
hei lurer på va jeg skal velge nor det kommer til digital styring har ingen erfaring men lest lit om Roco Digial men det er jo mange flere der ute jeg har ikke noe analågt fra før er i start fasen ;)
|
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Christian
Det er sannelig ikke enkelt å velge nei.
Tror du må foreta en del andre valg først.
Skal det være likestrøm eller vekselstrøm eller sagt på en annen måte. : Roco/Fleischmann/Trix mm eller Märklin.
Når dette valget er tatt kan du se på digital utstyr. Finnes jo også digital systemer som håndterer begge deler.
Andre momenter :
Skal jeg kjøre med eller uten PC ?
Uansett vil de fleste startsett være en gunstig måte å prøve ut digital verdenens muligheter. Roco Multimaus skal være et godt utgangspunkt
|
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
Distre
Nykommer Joined: 01 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
tror det blir likestrøm men hvordan er det med roco digitale startset kan man bygge det ut til å styre fra pc og andre elememnter som man bør styre via en kontrol ;) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |