MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Til deg som har et damplok
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Til deg som har et damplok

 Post Reply Post Reply
Author
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Til deg som har et damplok
    Posted: 19 januar 2011 at 16:52
Jeg leter etter hjul for damplok med diameter 17,5 mm i H0. Kan du som har et damplok måle hjulene på noen av dine og se om noen av disse har disse målene? har planer om å bestille som reservedeler, og trenger å vite hvem jeg skal bestille av, og hvilket lok det gjelder..
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 januar 2011 at 10:39

Jeg har noen eikehjul med 4´7" diameter (ca. 17,5 mm.) fra Alan Gibson. De har 14 eiker og artikkelnummer er G4855W. Mener at aksel Ø er 1/8". Kjøpte dem for mange år siden i London, men husker ikke lenger hvor.

 
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 januar 2011 at 15:06
Takk for tips! Glemte å telle eikene. Jeg trenger 15 eiker men det er kanskje ikke så farlig...? Ser at art. nr du viser til fremdeles finnes og sjekker da med leverandøren.

Edited by Pelle - 20 januar 2011 at 15:09
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,062 seconds.