MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Kontakt med MJF
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Kontakt med MJF

 Post Reply Post Reply
Author
skoTner View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 10 oktober 2009
Location: Norge
Status: Offline
Points: 42
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote skoTner Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kontakt med MJF
    Posted: 27 oktober 2009 at 20:29
Har den siste måneden eller to forsøkt å melde meg inn og få kontakt med MJF. Dessverre er det ingen som besvarer mine henvendelser. Var medlem for ca. 15 år siden og ønsker å melde meg inn igjen for å bl.a. få bladet, men får det ikke til. Noen som har tips til hvem jeg kontakter osv?
skoTner
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 oktober 2009 at 20:49
Hei. Jeg er med i nettgruppen og har settmeldingene dine. Beklager at du ikke har hørt fra oss. Jeg skal få noen til å følge opp saken!
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
skoTner View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 10 oktober 2009
Location: Norge
Status: Offline
Points: 42
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote skoTner Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 oktober 2009 at 22:26
Flott, tusen takk! Big smile
skoTner
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 oktober 2009 at 10:54
Originally posted by Pelle Pelle wrote:

Hei. Jeg er med i nettgruppen og har settmeldingene dine. Beklager at du ikke har hørt fra oss. Jeg skal få noen til å følge opp saken!
 
Hei!
 
Kan du greie å få litt "action" på min pågående sak også? Jeg har prøvd å få kontakt siden februar!
 
MVH, Tom
---------------------------------

Roco Z21, British OO
Back to Top
Øyvind Ø. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 08 juli 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 156
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Øyvind Ø. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 oktober 2009 at 16:37
Originally posted by Pelle Pelle wrote:

Hei. Jeg er med i nettgruppen og har settmeldingene dine. Beklager at du ikke har hørt fra oss. Jeg skal få noen til å følge opp saken!
Hei, tror du må tømme innboksen din. går ikke å sende PM til deg.
Mvh Øyvind

Reinspikka Norsk mæ ymse avvik.......?
Back to Top
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 246
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 oktober 2009 at 19:46
Hei! Jeg har også vært i kontakt med dere angående det mj-bladet som kom i sommer. Det har jeg ikke mottatt :-)
Christian L.
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 oktober 2009 at 21:43
Kjære MJF medlemmer
 
Vi er 1200-1300 mennesker med en felles lidenskap for modelljernbane og som derfor har valgt å danne og utvikle en felles forening.  Foreningen er alle disse 1200-1300 medlemmene, men styringen og driften ivaretas av en liten gruppe mennesker.  Denne gruppen på 10-15 skal sørge for at MJ bladet utgis, at nettsidene har riktig informasjon, at dette forumet virker etter hensikten, at foreningen er representert på lokale arrangementer, at alle informasjonshungrige får tilstrekkelig informasjon, at vi har god administrativ kontroll og økonomisk styring mm.
 
En liten frivillig gruppe som skal ivareta alle disse oppgavene er desverre svært sårbar ift frafall og sykdom.  Styret i MJF har for tiden noen problemer med å ivareta medlemsregisteret, som bl a innbefatter oppfølging av nye medlemmer og utsendelse av manglende bladutsendelser.
 
De av dere som følger med her på forumet, har sikkert lagt merke til mine henstillinger for flere frivillige for større robusthet hva angår medlemsregister, nettgruppe og MJ-blad redaksjon.
 
Vi som har påtatt oss verv på vegne av medlemmene jobber for at alt skal gå knirkefritt og at alle skal få det de har krav på ift medlemskontingenten, men vi trenger flere frivillige tillitsmenn.
 
Morten Jacobsen
Formann (enn så lenge)
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
Ørjan View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 06 november 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 818
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ørjan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 oktober 2009 at 22:09
Hvor er det dere trenger hjelp da, Morten?
Mvh
Ørjan Utne
Kor går toget idag??
Back to Top
kokken View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 24 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2009 at 00:28
Jeg har også prøvd å kontakte Mjf ang innmelding og bladet, men intet svar
Mvh

Tom-Andrè Engebretsen
http://www.kokken.mj-blogger.no
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2009 at 08:06
Originally posted by Ørjan Ørjan wrote:

Hvor er det dere trenger hjelp da, Morten?
 Vi trenger først og fremst flere til å støtte nettgruppen, og aller helst en nettredaktør/nettadministrator.  I tillegg er vi nå også på jakt etter en ny redaktør til MJ bladet etter 4/09.
 
Utfordringen som nevnes i denne tråden, manglende kontakt med medlemsregisteret, skyldes dels nettproblemer, dels at vedkommende som er ansvarlig for registeret og ettersendelse av blader har vært nødt til å prioritere annet enn MJF i et kortere tidsrom.  Når vi har ansvarsområder som er "One man deep" får foreningen derfor noen utfordringer.  Styret følger opp og vi håper på snarlig bedring ift svar på henvendelser. 
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2009 at 08:15
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2009 at 11:27
Originally posted by Morten Jacobsen Morten Jacobsen wrote:

Jeg viser for øvrig til mine tidligere henstillinger om flere frivillige:
 
 
På et område har vi lykkes.  Flere av medlemmene har sagt seg villig til å avlaste styret ved å representere MJF på messer.
 
Hei Morten!
 
Det er ikke mulig å komme inn på de lukkede sidene for medlemmer, så med unntak av de to øverste er disse linkene ubrukelige! Man får bare følgende beskjed: Du har ikke adgang til denne delen av forumet. Dette er nettopp en av tingene jeg har etterlyst siden februar!
 
MVH, Tom
---------------------------------

Roco Z21, British OO
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2009 at 13:10
Originally posted by rosenblad rosenblad wrote:

Originally posted by Morten Jacobsen Morten Jacobsen wrote:

Jeg viser for øvrig til mine tidligere henstillinger om flere frivillige:
 
 
På et område har vi lykkes.  Flere av medlemmene har sagt seg villig til å avlaste styret ved å representere MJF på messer.
 
Hei Morten!
 
Det er ikke mulig å komme inn på de lukkede sidene for medlemmer, så med unntak av de to øverste er disse linkene ubrukelige! Man får bare følgende beskjed: Du har ikke adgang til denne delen av forumet. Dette er nettopp en av tingene jeg har etterlyst siden februar!
 
MVH, Tom
Hei Tom
 
De lukkede forumene er for medlemmer av foreningen.  Om det fortsatt finnes medlemmer som ikke er registrert som dette på forumet beklager jeg det.  Jeg ber i så fall om at dere sender en mail til formann@mjf.no, så skal jeg videreformidle dette til rett instans (nettgruppe/medlemsregister).
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 oktober 2009 at 10:52
Hei Morten!
 
Takk for innsatsen! Nå har jeg også adgang til medlemssidene på forumet!Smile Bra jobba!Clap
 
MVH, Tom
---------------------------------

Roco Z21, British OO
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.