lenz digital styring |
Post Reply |
Author | |
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 august 2009 at 11:41 |
Er det noen som har noe erfaringer med lenz sin compact(vare nr: 60500)digital styring, var innom hobby shop og kåre anbefalte dette systemme til meg. Er 14 år og har litt pelling på elektronikk men ikke mye, anlegget mitt er tilrettelagt for digitalstyring(det er større diam på kablene en nødvendig). |
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Compact var et bra begynnersystem da det kom på markedet for mange år siden. - Tror at du får mer for pengene om du satser på Roco´s MultiMaus som ligger i de fleste startsettene fra Roco og Fleischmann?
Etter min menig er begrensingen på kun 2-sifret lokadresse og begrenset antall F-knapper den største ulempen med Compact. - Ellers er Lenz god kvalitet og ikke minst bransjens beste support!
Jeg tror jeg heller hadde satset på et startsett fra Lenz med LH100 + LZV100?
|
|
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja de er sikert bar de men de er veldig dyre, compact har en pris på 936,-
på hobby shop. Kjører n skala og har 3 lok så tror den er grei for mitt bruk.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |