RJ og di |
Post Reply |
Author | |
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 september 2009 at 21:51 |
Flytta innlegge ditt Ove.
Javell, trudde ingen ville finna den men der tog eg styggeligt feil ja
Får bare bytta då. Slide eg når spåilaren bagpå e lengre enn den på vedlagt belede?
Ser di nye har den fårlenga udgaven.
Tom, har du den nye Volvotrekkaren på lagar i kvitt?
A
|
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Visst er det en flott modell , her er den fra en litt annen vinkel.
(Bildet er i utgangspunktet for mørkt, så rødfargen er litt feil på mitt bilde) Edited by jevistad - 21 september 2009 at 22:18 |
|
Øyvind Ø.
Medlem i MJF Joined: 08 juli 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
Arbeidet du har gjort me den bilen e jo bare heilt topp Arne.
Di he ikje importert ein gammale, det e en gammel Ørlandbil som ble registrert på nytt!! Fortsett me lokale kjøretøy, det så kjeme frå nere sirdal e bra. |
|
Mvh Øyvind
Reinspikka Norsk mæ ymse avvik.......? |
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
den opel"n skal også ha chromespoke felger,ekstralys over og under frontfanger samt laksetrapp på bakruta.... (har studert Burnout"n på Rukke bru på Facebook)
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
bergsagel
Veteran Joined: 08 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 151 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denne??
Tom Edited by bergsagel - 22 september 2009 at 00:06 |
|
På vei mot eliten, uten å bli sliten!
|
|
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gummistriper i grusen, Morten??? Flott den gamle FH, og tralla er rå i grønnfargen. Ser ikke tegn til at tralla er av plast... Nydelig lakkeringsarbeid!!! Og jeg blir jo nysgjerrig hvis det dukker opp en av den nye FH typen. Blir det med Langendorf betongelement-tralle da? Lik denne FH"en. Husk, denne har også eldre RJ skilter... |
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
Offf! den finnes også i modell :
A
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |