MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Fremotreffoversikt?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Fremotreffoversikt?

 Post Reply Post Reply
Author
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fremotreffoversikt?
    Posted: 17 august 2017 at 14:11
Jeg har nettopp brakt i erfaring av Skaarerbanens Venners treff på høste på Letohallen ikke blir noe av i år. Det var nå synd. Men er det planlagt andre treff i Norge framover? En liste her over kommende treff hadde ikke vært så dumt.
Svein S
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 august 2017 at 15:33
Det eneste treffet som vel er under planlegging i Norge fremover så vidt jeg kjenner til er treffet i Arendal/Nedenes 19-22/4 neste år. Omtale av det ligger 4-5 tråder lengre ned i forumet her.

Mvh
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Lars-Erik K View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 19 mars 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 111
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lars-Erik K Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 august 2017 at 22:41
Skulle vært 2-3 fremo-treff minst i året. Jeg syntes det er så stusselig og dra til utlandet(Danmark og Sverige) for å dra på treff.







Edited by Lars-Erik K - 17 august 2017 at 22:47
Back to Top
Lars-Erik K View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 19 mars 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 111
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lars-Erik K Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2017 at 02:44
Jeg leger ut litt mer. :-)





Back to Top
Kait View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 202
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kait Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2017 at 08:59
Originally posted by ses ses wrote:

Jeg har nettopp brakt i erfaring av Skaarerbanens Venners treff på høste på Letohallen ikke blir noe av i år. Det var nå synd. Men er det planlagt andre treff i Norge framover? En liste her over kommende treff hadde ikke vært så dumt.
 
Svein, den offisielle listen over treff finner du her https://www.fremo-net.eu/en/termine/treffen/
Det er bare å bla seg gjennom så dukker de norske opp her. Arrangørene gir vel også beskjed via forumet her når de har bestemt seg.
 
Mvh, Kai
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2017 at 12:33
Originally posted by Kait Kait wrote:

Svein, den offisielle listen over treff finner du her https://www.fremo-net.eu/en/termine/treffen/
Det er bare å bla seg gjennom så dukker de norske opp her. Arrangørene gir vel også beskjed via forumet her når de har bestemt seg.
 
Mvh, Kai


Det er greit det, men siden man har et eget Fremo-rom på dette forumet, synes jeg faktisk at man godt kunen spandere å oppdatere norske MJ-ere om slikt her. Hvis Fremo-styret ikke gidder å forhodle seg til dette rommet, får man heller legge det ned.
Svein S
Back to Top
Kait View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 202
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kait Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2017 at 20:19
Originally posted by ses ses wrote:

Originally posted by Kait Kait wrote:

Svein, den offisielle listen over treff finner du her https://www.fremo-net.eu/en/termine/treffen/
Det er bare å bla seg gjennom så dukker de norske opp her. Arrangørene gir vel også beskjed via forumet her når de har bestemt seg.
 
Mvh, Kai


Det er greit det, men siden man har et eget Fremo-rom på dette forumet, synes jeg faktisk at man godt kunen spandere å oppdatere norske MJ-ere om slikt her. Hvis Fremo-styret ikke gidder å forhodle seg til dette rommet, får man heller legge det ned.
 
Tja, jeg ser ikke problemet. FREMO har en offisiell oversikt over treff. Og alle planlagt norske treff får en egen tråd her.
 
Og om vi la ned forumet, hvor skulle vi klage da?
 
Mvh, Kai
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 august 2017 at 22:13
Originally posted by ses ses wrote:

Jeg har nettopp brakt i erfaring av Skaarerbanens Venners treff på høste på Letohallen ikke blir noe av i år. Det var nå synd. Men er det planlagt andre treff i Norge framover? En liste her over kommende treff hadde ikke vært så dumt.

Originally posted by ses ses wrote:


Det er greit det, men siden man har et eget Fremo-rom på dette forumet, synes jeg faktisk at man godt kunen spandere å oppdatere norske MJ-ere om slikt her. Hvis Fremo-styret ikke gidder å forhodle seg til dette rommet, får man heller legge det ned.


Som Kai sier; liste over kommende treff finnes på fremo-net.eu.
I tillegg sendes det oftest ut informasjon via mail fra Fremo-Norge til registrerte medlemmer i maillisten om treff i Norge
Her på forumet har det vært tradisjon at hver enkelt arrangør legger ut invitasjonen til sitt treff. Det har ikke vært noen tradisjon for at verken styret sentralt eller lokale grupperinger som tidligere har gjennomført treff her i landet informerer om treff som ikke er planlagt.

Styret i FREMO_Norge har nok heller ikke hatt noen formening om at det var en forventning blant medlemmene til at styret skulle besørge en oppdatert liste over Norske treff her på forumet ved siden av den informasjon hver enkelt arrangør legger ut om sine planlagte treff.
Om medlemmene er av den formening, og fraværet av slik informasjon er avgjørende for eksistensgrunnlaget til dette forumrommet så må vi naturligvis ta opp den problemstillingen til vurdering.

Mvh
Eirik
-Leder, FREMO-Norge

Edited by eika - 26 august 2017 at 22:13
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.