Fremo-treff Ask februar 2013 |
Post Reply |
Author | ||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 juni 2013 at 00:06 |
|
Jeg har omsider fått lagt ut noen bilder fra Fremo-treffet på Ask i februar på nettsidene mine:
Viadukten om Ask-treffet (Rettet lenke mandag kl. 0856) Edited by ses - 03 juni 2013 at 08:56 |
||
Svein S
|
||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Har tatt meg den frihet å rette opp lenken din Svein
MVH Dag Cato Ass.Mod. |
||
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dette er siden jeg kommer til når jeg trykker på lenken til Svein: about:blank
|
||
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
||
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Funker ikke! Linken har en "http:" for mye. Om man i stedet kopierer den viste adressen, virker det. |
||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vel, kan ikke se at det gjorde det noe bedre. Men nå har jeg fikset det - i hvert fall virker lenka for meg. (Bygde den opp helt på nytt fra grunnen.) |
||
Svein S
|
||
ses
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg ser at noen av bildene mine avbilder personer. Det er litt på kanten når jeg ikke har spurt om det er greit. Det er vel ikke akkurat avbildninger i pinlige situasjoner, men vær så snill å varsle meg dersom noen ikke vil ha seg avbildet på den måten, så skal jeg fjerne det (eller deg).
|
||
Svein S
|
||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Så rart. . . Jeg testet den nye lenka hjemmefra før jeg rettet den og da fungerte den. Men jeg testet den kun i Firefox. Kan det ha noe med saken å gjøre? |
||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
||
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
NMJ Type 29 blir nok ikke en Topline modell - snarere en Superline med tilhørende pris
|
||
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
||
ses
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det har du selvfølgelig rett i. Bildeteksten er rettet.
|
||
Svein S
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |