Fremo-Sandnes fredag kveld |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
umåtelig tøfft!
Kanskje man får gjort ferdig modulen sin i løpet av høsten også..... |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et par-tre bilder av anlegget som nå er montert i sandnes... Selve størrelsen er flere nummer foir stort for å få med i linsa på mitt lille kamera, men jeg håperdere får et inntrykk. Det er en stund siden jeg deltok på fremotreff selv, og første år jeg har med egne H0-moduler, og jeg gleder meg til å tilbringe helgen i selskap med mange andre entusiastiske og hyggelige modellbyggere Men, nok om det, her kommer oversiktsbildene (beklager den dårlige kvaliteten) |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |