Fremo på MJ-wiki |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 juni 2013 at 12:49 |
Det skjer en del på MJ-wikien for tiden. Blant annet er siden om Fremo utvidet med en liste over samtlige Fremo-treff. Det ville være fint om noen som finner mangler eller feil der og kan supplere med korrekt eller mer info. Man kan enten gjøre det selv på wikisiden, eller sende meg en PM om det, så skal jeg legge det inn. |
|
Svein S
|
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hadde vært veldig praktisk om de nyeste hadde stått øverst og eldste nederst. En slik liste kan jo bli lang.
|
|
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
|
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
|
Modulstandard Type E90 eller F96 (husker ikke helt) mener jeg er lagt til grunn for Skaarersletta modulene (3 stk), så minst en av disse standardene er i bruk i Norge.
Mener å ha sett noen til, men husker ikke helt............
|
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Et flott initiativ!
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja. Det er vel vanlig i historiske oversikter av man starter med begynnelsen og går framover. Og dette er jo en historisk oversikt først og fremst, og ikke en liste som retter seg mot det siste nye dagsaktuelle. Hvis lista blir for lang, tror jeg for øvrig den bør deles opp i flere - en for hvert tiår, for eksempel. |
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |