Fremo på FaceBook |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Niels ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Medlem siden: 05 april 2010 Land: Norge Status: Utlogget Points: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02 mai 2018 kl. 22:13 |
Fremo har en egen FB site. Bare for Fremo medlemmer.
Du må legge fram ditt medlemsnr. for å bli medlem på siden. Bare skriv FREMO i søkefeltet på FB
|
|
Alt dere vil at andre skal gjøre mot dere, skal dere også gjøre mot dem
|
|
![]() |
|
Svein_H ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Medlem siden: 22 februar 2008 Land: Norway Status: Utlogget Points: 2052 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beklager, men sist gang jeg sjekket var ikke et FREMO-medlemsskap avhengig av en FB-profil i tillegg. Jeg har ingen Facebook-profil og vil heller ikke opprette en, betyr det da at jeg blir ekskludert hvis oppdateringer kun skjer på FB-siden? Hvordan kan jeg være sikker på å forbli oppdatert uten en FB-profil?
Edit: Og hvorfor blir jeg informert om dette her på MJF-forumet, uten at FREMO Norge har opplyst om det i e-post til sine medlemmer i god tid? Endret av Svein_H - 05 mai 2018 kl. 19:34 |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Medlem siden: 01 november 2004 Land: Norway Status: Utlogget Points: 863 |
Slapp av Svein.
Det er ikke krav om FB-medlemsskap for å være FREMO-medlem. Den siden Niels henviser til er en side hvor det vises litt fra aktiviteten privatpersoner innen FREMO driver med rundt omkring i Europa. Ingen offisiell informasjon deles den vegen. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
|
Svein_H ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Medlem siden: 22 februar 2008 Land: Norway Status: Utlogget Points: 2052 |
OK, takk for klar tilbakemelding DC, vet at jeg kan være i overkant skeptisk mht FB innimellom.
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Medlem siden: 01 november 2004 Land: Norway Status: Utlogget Points: 863 |
Det er helt greit Svein. Å være skeptisk til Facebook er helt innafor
![]() |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
|
Kleindorf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Medlem siden: 20 desember 2008 Land: Norway Status: Utlogget Points: 110 |
Hei Niels - og Svein Vi var jo på et kjempefott Fremotreff i Bodø nå - og Arendal nylig. Jeg er innom Fjesboka med min mj-bruker heller sjeldent, men jeg finner ingen mj Fremo der når jeg søker på FREMO, bare firmaer. Er gruppa fjernet? |
|
Your mind is like a parachute - it doesn"t work before it is open : Frank Zappa (norsk HO, Fremo, US O skala)
|
|
![]() |
|
Niels ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Medlem siden: 05 april 2010 Land: Norge Status: Utlogget Points: 55 |
https://www.facebook.com/groups/2339243377/?ref=bookmarks
Ha medlems nr. klar, om du vil bli deltaker. ![]() Endret av Niels - 06 juli 2018 kl. 20:31 |
|
Alt dere vil at andre skal gjøre mot dere, skal dere også gjøre mot dem
|
|
![]() |
Svar ![]() |
|
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |