MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Fremo Larvik

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Fremo Larvik
    Sendt: 02 april 2008 kl. 16:02
Kan fortelle at sent i går kveld ble steinen lagt for Fremo Larvik av 3 medlemmer fre Larvik mj-klubb. Disse er : Nils Ivar Kaupang,Asbjørn Kristiansen og undertegnede....Wink.....det vel ingen bombe at Larvikstasjon blir å se på treff i fremtiden...
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Til toppen
halvors Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér halvors Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 april 2008 kl. 16:45
Velkommen skal dere være ! Clap

Hilsen Halvor
Til toppen
Mr Bridger Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 05 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Mr Bridger Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 april 2008 kl. 17:29
Var det ikke noen som nevnte noe for Morten om å se lyset før treffet? LOL
Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Til toppen
asai Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 27 september 2007
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér asai Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 april 2008 kl. 18:21
Har tydeligvis blitt helt frelst i DC....  Wink

LOL
Til toppen
Dan Rasmussen Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Land: Denmark
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Dan Rasmussen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 april 2008 kl. 18:26
HeiSmile

Ja - vi var vel en del som arbejdet hardt på Mortens frelseWink 

Dan

En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Til toppen
J-I Hansen Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér J-I Hansen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 april 2008 kl. 23:21
Sitat: morten.h morten.h skrev:

...det vel ingen bombe at Larvikstasjon blir å se på treff i fremtiden...

GratulererSmile

Larvik ja, det hadde vært noe.

Må bygge Revet ssp også da. Ring Halvor neste år og si at du kun har med en 120 cm lang modul med sidespor. Tipper det blir liv i leiren når han finner ut at den er 20 meter bred +++ Tongue

Endret av J-I Hansen - 02 april 2008 kl. 23:21
Til toppen
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 03 april 2008 kl. 00:37
Sitat: J-I Hansen J-I Hansen skrev:

...det vel ingen bombe at Larvikstasjon blir å se på treff i fremtiden...

GratulererSmile

Larvik ja, det hadde vært noe.

Må bygge Revet ssp også da. Ring Halvor neste år og si at du kun har med en 120 cm lang modul med sidespor. Tipper det blir liv i leiren når han finner ut at den er 20 meter bred +++ Tongue

revet vil bli bygget,likeså sidesporene til wallboard fabrikken,Alfred Andersen mek.verk. og Fritzøe saga......men vi begyner med selve stajonen,så kommer det andre etter tur....
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Til toppen
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 03 april 2008 kl. 01:25
Sitat: asai asai skrev:

Har tydeligvis blitt helt frelst i DC....  Wink

LOL
det blir nok forsatt AC i min egen kjeller,men det hindrer meg ikke i å bygge i andre formater......Wink

Morten Hagen
Til toppen
asai Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér asai Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 03 april 2008 kl. 18:12
Når jeg ser hva du og Jon Einar i samarbeid har fått til med OBAS"en, er jeg ikke i tvil om at vi har mye å glede oss til når du nå starter et FREMO bygg... Smile

Når du nå også kjører litt DC, trenger du ikke bygge om alle superlinerene dine til AC. LOL
Til toppen
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 april 2008 kl. 01:29

Når jeg ser hva du og Jon Einar i samarbeid har fått til med OBAS"en, er jeg ikke i tvil om at vi har mye å glede oss til når du nå starter et FREMO bygg... Smile

Når du nå også kjører litt DC, trenger du ikke bygge om alle superlinerene dine til AC. LOL

Heldigvis skal jeg ikke bygge alene....Nils Ivar er en dyktig snekker,modellbygger og trollmann med loddebolten,Asbjørn ( som er TXP i Drammen i det daglige) er super nøye.....så dette blir bra!

Aner jeg en som har lyst til å kjøre El 11, El 17 Flåmsbana,Dovregubben og El 15 i tospann...Wink......så har jeg 64,66 og 88 sett som lett lar seg konvertere for en weekend...

Morten Hagen
Til toppen
Dan Rasmussen Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Land: Denmark
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Dan Rasmussen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 april 2008 kl. 05:57

Aner jeg en som har lyst til å kjøre El 11, El 17 Flåmsbana,Dovregubben og El 15 i tospann...Wink......så har jeg 64,66 og 88 sett som lett lar seg konvertere for en weekend...

HeiSmile

Dette kan vel give enhver mj` sved på panden.Big%20smile

Dan
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Til toppen
asai Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér asai Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 april 2008 kl. 07:33

... å hvilken weekend det ville blitt!! Tongue
Spesielt den 11"eren og 17 lok. (17 lok i litt "feil" farge, men dog)

Til toppen
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 april 2008 kl. 16:09

... å hvilken weekend det ville blitt!! Tongue
Spesielt den 11"eren og 17 lok. (17 lok i litt "feil" farge, men dog)

..... best jeg ikke nevner det kjørbare Bm 70 settet  daWink

Morten Hagen
Til toppen
MY1201 Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Medlem siden: 08 september 2006
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (1) Thanks(1)   Sitér MY1201 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 10 november 2013 kl. 17:10
Nå, hvordan gikk det med prosjektet? Eller har finanskrisa slått til her og?
Magne H.L.

Norsk, dansk og det som er artig.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,078 sekunder.