MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Frankfurter Pfanne HO

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Frostnatt Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 12 oktober 2017
Land: norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Frostnatt Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Frankfurter Pfanne HO
    Sendt: 01 desember 2018 kl. 16:32
Hei og håå

Jeg har et lite problem. Raufoss kirke mangler takstein. Problemet er at jeg ikke bestilte to plater den gangen. Kjøpte bare en og trodde det skulle holde. Så viste det seg å ikke være nok og på NMJ hadde de ikke på lager. Forhåndsbestilte, men etter litt mer undersøkelse der NMJ hørte med produsenten Noch, viste det seg at det ikke var i produksjon lenger.

Dette er det taket som passer best til modellen og den er snart ferdig. MEN...

Dette mangler, og jeg har prøvd med samme produkt i N skala, men det sier seg selv at ikke går. Heller ikke andre typer tak kan erstatte det som mangler.

Så spørsmålet er: Har noen en slik plate de kan unnvære, slik at jeg kan få denne modellen ferdig.
Betaler selvsagt, dersom det er noen som har.

SHG
Til toppen
SveinF Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 15 november 2013
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér SveinF Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 desember 2018 kl. 09:36
Om du har artikkelnummeret finner du mye på ebay.de
Til toppen
b e pedersen Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér b e pedersen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 desember 2018 kl. 15:51
Sånn (litt Wink ) off topic kan jeg nevne at her i Sarpsborg legger de om kirketaket for tiden, og legger da solcelle-takstein.
Men det er sikkert ikke aktuelt for deg å modellere ...? Smile
Bjørn Egil
Til toppen
Frostnatt Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 12 oktober 2017
Land: norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Frostnatt Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 06 desember 2018 kl. 11:45
He he.. Solceller ja.. Nei det er nok ikke Raufoss modent nok for enda, selv ikke i HO på skrivebordets vestre distrikt.
SHG
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,086 sekunder.